Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
IMAGINE IT THOUGH. I would use the frick out of that weapon.
Through making up random BS I've somehow created a weapon idea I actually really like.
(Rough stats) Pls judge me
Throwable item, takes up secondary slot. Longer arc.
30 base damage
Bounces off enemies and walls
~Positive stats
+1 ammo
+5 to 10 damage after each bounce
Each consecutive hit stuns enemies for +2 seconds
~Negative stats
+5 second recharge time
No random crits
Alternatively I could also see this being used as a melee weapon but whatever, I wanna see this in the game :V