Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
IMAGINE IT THOUGH. I would use the frick out of that weapon.
Through making up random BS I've somehow created a weapon idea I actually really like.
(Rough stats) Pls judge me
Throwable item, takes up secondary slot. Longer arc.
30 base damage
Bounces off enemies and walls
~Positive stats
+1 ammo
+5 to 10 damage after each bounce
Each consecutive hit stuns enemies for +2 seconds
~Negative stats
+5 second recharge time
No random crits
Alternatively I could also see this being used as a melee weapon but whatever, I wanna see this in the game :V