Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=554210651
http://imgur.com/94VgvaB
This applies to all roads that have the same bridge-width, for example the 5-lane-highway and the 6-lane-highway.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=554687239
Tested it in a new and an old city, the same issue.
My output.log for the new city.
https://drive.google.com/file/d/0B-zYKj6Tu--CbG8zQ2ZMSjB1V2c/view?usp=sharing
Thanks. =)
I have around 70 mods, there are a easier way to track what is the confliting one other than enabling one by one and starting a game?