Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=554210651
http://imgur.com/94VgvaB
This applies to all roads that have the same bridge-width, for example the 5-lane-highway and the 6-lane-highway.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=554687239
Tested it in a new and an old city, the same issue.
My output.log for the new city.
https://drive.google.com/file/d/0B-zYKj6Tu--CbG8zQ2ZMSjB1V2c/view?usp=sharing
Thanks. =)
I have around 70 mods, there are a easier way to track what is the confliting one other than enabling one by one and starting a game?