Steam telepítése
belépés
|
nyelv
简体中文 (egyszerűsített kínai)
繁體中文 (hagyományos kínai)
日本語 (japán)
한국어 (koreai)
ไทย (thai)
Български (bolgár)
Čeština (cseh)
Dansk (dán)
Deutsch (német)
English (angol)
Español - España (spanyolországi spanyol)
Español - Latinoamérica (latin-amerikai spanyol)
Ελληνικά (görög)
Français (francia)
Italiano (olasz)
Bahasa Indonesia (indonéz)
Nederlands (holland)
Norsk (norvég)
Polski (lengyel)
Português (portugáliai portugál)
Português - Brasil (brazíliai portugál)
Română (román)
Русский (orosz)
Suomi (finn)
Svenska (svéd)
Türkçe (török)
Tiếng Việt (vietnámi)
Українська (ukrán)
Fordítási probléma jelentése
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=554210651
http://imgur.com/94VgvaB
This applies to all roads that have the same bridge-width, for example the 5-lane-highway and the 6-lane-highway.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=554687239
Tested it in a new and an old city, the same issue.
My output.log for the new city.
https://drive.google.com/file/d/0B-zYKj6Tu--CbG8zQ2ZMSjB1V2c/view?usp=sharing
Thanks. =)
I have around 70 mods, there are a easier way to track what is the confliting one other than enabling one by one and starting a game?