Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=554210651
http://imgur.com/94VgvaB
This applies to all roads that have the same bridge-width, for example the 5-lane-highway and the 6-lane-highway.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=554687239
Tested it in a new and an old city, the same issue.
My output.log for the new city.
https://drive.google.com/file/d/0B-zYKj6Tu--CbG8zQ2ZMSjB1V2c/view?usp=sharing
Thanks. =)
I have around 70 mods, there are a easier way to track what is the confliting one other than enabling one by one and starting a game?