Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=662588081
Pixelwalk spot
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=662588109
The sound of the wood isnt wood :<
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=662589378
1. Sneaky A site plant is totally my fault, just kinda thoughtless. I figured the conduit prop was small enough to not interfere with visibility. I'll move it out the way.
2. The pixelwalk is on top of a wedge-shaped brush that should be zero units wide at that point according to the source file, so uh... congrats on somehow literally walking on nothing? I dunno how that happened, but it's an easy fix.
3. This was kind of a compromise. The scaffolding there is covered by an invisible clip brush to stop people bumping into all the sticky-out bits, but you can't set the footstep sound on the invisible brush. I'll maybe refactor the geometry so people can just walk on the wood.