Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
[[CW 2.0] KK INS2 SWEPs] lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_model.lua:33: attempt to index a nil value
1. getMuzzlePosition - lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_model.lua:33
2. draw3D2DHUD - lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_hud.lua:40
3. unknown - lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_model.lua:550
It seems to be the M1 Carbine and the Stens. Everything else seems to work just fine. Am I just thick headed? Any clue what the issue could be?
As for 3D2Dhud try regular hud for now, Ill look into those sweps.