Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
[[CW 2.0] KK INS2 SWEPs] lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_model.lua:33: attempt to index a nil value
1. getMuzzlePosition - lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_model.lua:33
2. draw3D2DHUD - lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_hud.lua:40
3. unknown - lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_model.lua:550
It seems to be the M1 Carbine and the Stens. Everything else seems to work just fine. Am I just thick headed? Any clue what the issue could be?
As for 3D2Dhud try regular hud for now, Ill look into those sweps.