Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
[[CW 2.0] KK INS2 SWEPs] lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_model.lua:33: attempt to index a nil value
1. getMuzzlePosition - lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_model.lua:33
2. draw3D2DHUD - lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_hud.lua:40
3. unknown - lua/weapons/cw_kk_ins2_base_main/o_cl_model.lua:550
It seems to be the M1 Carbine and the Stens. Everything else seems to work just fine. Am I just thick headed? Any clue what the issue could be?
As for 3D2Dhud try regular hud for now, Ill look into those sweps.