Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
well, i think that would make it interesting, but way to complex.
do you mean, less projectiles per shot? if so, i guess... how many pellets does the normal revovler shoot again?
that's what i was going for.
+On kill, teleport to where the victim was standing when he died. (That's both a pro and a con, depending on who you decide to kill.)
That would be intresting. If you kill an engineer with it you are doomed, but if you kill a sniper then it can be rather useful. Heavymedic pairs are iffy, could be good or bad depending on the reaction time of the heavy.
that would be interesting, but i would like to see it on some otherr weapon.