Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
well, i think that would make it interesting, but way to complex.
do you mean, less projectiles per shot? if so, i guess... how many pellets does the normal revovler shoot again?
that's what i was going for.
+On kill, teleport to where the victim was standing when he died. (That's both a pro and a con, depending on who you decide to kill.)
That would be intresting. If you kill an engineer with it you are doomed, but if you kill a sniper then it can be rather useful. Heavymedic pairs are iffy, could be good or bad depending on the reaction time of the heavy.
that would be interesting, but i would like to see it on some otherr weapon.