Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
My code:
@gyroOverride{
Override of Gyroscope = On
}
IncreaseBlink Interval of light01 = 0.5
}
This is having no effect on the sliders for Blink, tested Increase and Blink Interval of light01 = 0.5
It colors fine with the earlier mentioned syntax change.
Thank you for the bug report.
Multi word properties are a new thing. IncreaseBlink Interval is also a new multi word Action which takes special adjustment due to the fact that Action statements don't have a word to split the Action from the block name.
I just modified the script. All Blink related Action statments now work and all mulit word Property statments now work.
@light{
IncreaseBlink Interval light01
}
and
@light{
Blink Interval of light01 = 0.5
}
now work.
also updated the version in the script header to 2.002
Could be, are you using the default build or the weekly update build?
hmm, I just took a look at the programing update guide, It is highly likely I will need to update the script to accommodate the new changes to the programing block. Depending on a few things, it may take a while.