Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
My code:
@gyroOverride{
Override of Gyroscope = On
}
IncreaseBlink Interval of light01 = 0.5
}
This is having no effect on the sliders for Blink, tested Increase and Blink Interval of light01 = 0.5
It colors fine with the earlier mentioned syntax change.
Thank you for the bug report.
Multi word properties are a new thing. IncreaseBlink Interval is also a new multi word Action which takes special adjustment due to the fact that Action statements don't have a word to split the Action from the block name.
I just modified the script. All Blink related Action statments now work and all mulit word Property statments now work.
@light{
IncreaseBlink Interval light01
}
and
@light{
Blink Interval of light01 = 0.5
}
now work.
also updated the version in the script header to 2.002
Could be, are you using the default build or the weekly update build?
hmm, I just took a look at the programing update guide, It is highly likely I will need to update the script to accommodate the new changes to the programing block. Depending on a few things, it may take a while.