Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
My code:
@gyroOverride{
Override of Gyroscope = On
}
IncreaseBlink Interval of light01 = 0.5
}
This is having no effect on the sliders for Blink, tested Increase and Blink Interval of light01 = 0.5
It colors fine with the earlier mentioned syntax change.
Thank you for the bug report.
Multi word properties are a new thing. IncreaseBlink Interval is also a new multi word Action which takes special adjustment due to the fact that Action statements don't have a word to split the Action from the block name.
I just modified the script. All Blink related Action statments now work and all mulit word Property statments now work.
@light{
IncreaseBlink Interval light01
}
and
@light{
Blink Interval of light01 = 0.5
}
now work.
also updated the version in the script header to 2.002
Could be, are you using the default build or the weekly update build?
hmm, I just took a look at the programing update guide, It is highly likely I will need to update the script to accommodate the new changes to the programing block. Depending on a few things, it may take a while.