Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
Projectile does 100 damage on direct hit and 50 on any splash.
-20% damage
(Just thought I would start the discussion.)
when fully charged using the mouse 3 unleash a shock explosion
-just 3 bullets in the clip
+75% damage against buildings (7/pellet)
+30% pellets per shot (13 pellets/shot)
-35% damage (2-7 damage/pellet depending on range)
-30% reload rate (.99 on first +.728 for envery shot after. .99 sec - 4.63 sec)
Has a speed charge every 5 kills (whether it is a enemy or building)
-two bullets per clip
-movement speed is slower (since the gun is literally made out of metal)
On hit: causes disorientation
On kill: get a speed boost
20% damage penalty
20% slower holster speed
A blitzy run-and-gun guerrilla scattergun that DOESN'T have a smaller clip size!
Who's disoriented? The user of the weapon or the one being shot at?