Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Projectile does 100 damage on direct hit and 50 on any splash.
-20% damage
(Just thought I would start the discussion.)
when fully charged using the mouse 3 unleash a shock explosion
-just 3 bullets in the clip
+75% damage against buildings (7/pellet)
+30% pellets per shot (13 pellets/shot)
-35% damage (2-7 damage/pellet depending on range)
-30% reload rate (.99 on first +.728 for envery shot after. .99 sec - 4.63 sec)
Has a speed charge every 5 kills (whether it is a enemy or building)
-two bullets per clip
-movement speed is slower (since the gun is literally made out of metal)
On hit: causes disorientation
On kill: get a speed boost
20% damage penalty
20% slower holster speed
A blitzy run-and-gun guerrilla scattergun that DOESN'T have a smaller clip size!
Who's disoriented? The user of the weapon or the one being shot at?