ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Projectile does 100 damage on direct hit and 50 on any splash.
-20% damage
(Just thought I would start the discussion.)
when fully charged using the mouse 3 unleash a shock explosion
-just 3 bullets in the clip
+75% damage against buildings (7/pellet)
+30% pellets per shot (13 pellets/shot)
-35% damage (2-7 damage/pellet depending on range)
-30% reload rate (.99 on first +.728 for envery shot after. .99 sec - 4.63 sec)
Has a speed charge every 5 kills (whether it is a enemy or building)
-two bullets per clip
-movement speed is slower (since the gun is literally made out of metal)
On hit: causes disorientation
On kill: get a speed boost
20% damage penalty
20% slower holster speed
A blitzy run-and-gun guerrilla scattergun that DOESN'T have a smaller clip size!
Who's disoriented? The user of the weapon or the one being shot at?