Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Projectile does 100 damage on direct hit and 50 on any splash.
-20% damage
(Just thought I would start the discussion.)
when fully charged using the mouse 3 unleash a shock explosion
-just 3 bullets in the clip
+75% damage against buildings (7/pellet)
+30% pellets per shot (13 pellets/shot)
-35% damage (2-7 damage/pellet depending on range)
-30% reload rate (.99 on first +.728 for envery shot after. .99 sec - 4.63 sec)
Has a speed charge every 5 kills (whether it is a enemy or building)
-two bullets per clip
-movement speed is slower (since the gun is literally made out of metal)
On hit: causes disorientation
On kill: get a speed boost
20% damage penalty
20% slower holster speed
A blitzy run-and-gun guerrilla scattergun that DOESN'T have a smaller clip size!
Who's disoriented? The user of the weapon or the one being shot at?