Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
I would love to try "patching" it, but so far I couldn't find a good way to get started with Stellaris modding. Does anybody know such a good entrance. I work as a software developer, so technical stuff should not be a serious problem. What I need is some kind of tutorial, as a starting point for such Stellaris Modding.
And the Leviathains, as welll as the other myirad gameplay improvments that were made during the updates.
The problem is that the developer of this mod made a lot copy-paste content, without knowing chat that actually does, so the mod is VERY unclean and unstructured. Its code is simply a mess. :(
What I can say is that round about 33% of it still seem to work properbly. For example the 'Eye of Darknes' system still works fine, on its own. But nevertheless the mod is mostly not functional content. :(
I was also looking for a modding guide that covers more than simply the very basics. Unfortunately without success. :(