ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
I would love to try "patching" it, but so far I couldn't find a good way to get started with Stellaris modding. Does anybody know such a good entrance. I work as a software developer, so technical stuff should not be a serious problem. What I need is some kind of tutorial, as a starting point for such Stellaris Modding.
And the Leviathains, as welll as the other myirad gameplay improvments that were made during the updates.
The problem is that the developer of this mod made a lot copy-paste content, without knowing chat that actually does, so the mod is VERY unclean and unstructured. Its code is simply a mess. :(
What I can say is that round about 33% of it still seem to work properbly. For example the 'Eye of Darknes' system still works fine, on its own. But nevertheless the mod is mostly not functional content. :(
I was also looking for a modding guide that covers more than simply the very basics. Unfortunately without success. :(