Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Template.Abilities.AddItem('PistolStandardShot');
Thanks though, on that note ill fix it when i get around to it
Theres something that i havent found yet (mostly because i did the conversion quickly) where the magnums are not actually labled as "pistols" even though they have the same weapon type tag. ill look into it a bit more later down the road.
The standard shot thing is fixed but ill drop that a little later
[WP_REACHMAGNUM X2WeaponTemplate]
FriendlyName="Reach M6G Magnum"
FriendlyNamePlural="Reach M6G Magnums"
+UnknownUtilityCategory="Pistol"
Where can I put that code to fix the problem with the magnum not being a pistol?