Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Template.Abilities.AddItem('PistolStandardShot');
Thanks though, on that note ill fix it when i get around to it
Theres something that i havent found yet (mostly because i did the conversion quickly) where the magnums are not actually labled as "pistols" even though they have the same weapon type tag. ill look into it a bit more later down the road.
The standard shot thing is fixed but ill drop that a little later
[WP_REACHMAGNUM X2WeaponTemplate]
FriendlyName="Reach M6G Magnum"
FriendlyNamePlural="Reach M6G Magnums"
+UnknownUtilityCategory="Pistol"
Where can I put that code to fix the problem with the magnum not being a pistol?