Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Trucks are too fast, if an enemy exploits a gap in your base, your oil wells on the other side will be gone on the same turn. Recommended max movement is 6 I think.
Tanks should be a little harder to kill - as it is right now, a player can have a truck zoom up to a tank about 8 spaces away, have the driver come out and shoot the tank, and suddenly that's 120 resources (Cost of tank + crew) down the drain.
Just a few of my thoughts, will continue playtesting with friends :)
Thanks! 6-7 to possibly 8 if the time comes. Tanks DO have an upgrade on the skill tree to help with HP, but I see where you are coming from, and yes, towers will be buffed. The most needed nerf right now is for oil wells; too spammable.
Also, thank you for play-testing Tabletop Troops. You're awesome man.