Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Trucks are too fast, if an enemy exploits a gap in your base, your oil wells on the other side will be gone on the same turn. Recommended max movement is 6 I think.
Tanks should be a little harder to kill - as it is right now, a player can have a truck zoom up to a tank about 8 spaces away, have the driver come out and shoot the tank, and suddenly that's 120 resources (Cost of tank + crew) down the drain.
Just a few of my thoughts, will continue playtesting with friends :)
Thanks! 6-7 to possibly 8 if the time comes. Tanks DO have an upgrade on the skill tree to help with HP, but I see where you are coming from, and yes, towers will be buffed. The most needed nerf right now is for oil wells; too spammable.
Also, thank you for play-testing Tabletop Troops. You're awesome man.