Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
To add custom weapons to the trader, follow suit with the rest of the Trader Inventory.
TraderInventory=#:Package.WeaponPickupLine
[# will determine under which perk to list the weapon in]
To find the weapon pickup line, I usually look in the weapon's .upl file and copy what's after "PickupClassName=".
Note: this is how I've always done it but it hasn't worked for me since the recent update. I feel I should reinstall KF just to make sure it isn't because of all my modding that messed up the update.
Also note: having serverperks and weapon shop mutator running at the same time will most likely cause conflicts as they both modify the trader menu.
Cheers
...
Only question now is...> Did you make the video<......
:3