Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
To add custom weapons to the trader, follow suit with the rest of the Trader Inventory.
TraderInventory=#:Package.WeaponPickupLine
[# will determine under which perk to list the weapon in]
To find the weapon pickup line, I usually look in the weapon's .upl file and copy what's after "PickupClassName=".
Note: this is how I've always done it but it hasn't worked for me since the recent update. I feel I should reinstall KF just to make sure it isn't because of all my modding that messed up the update.
Also note: having serverperks and weapon shop mutator running at the same time will most likely cause conflicts as they both modify the trader menu.
Cheers
...
Only question now is...> Did you make the video<......
:3