Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
To add custom weapons to the trader, follow suit with the rest of the Trader Inventory.
TraderInventory=#:Package.WeaponPickupLine
[# will determine under which perk to list the weapon in]
To find the weapon pickup line, I usually look in the weapon's .upl file and copy what's after "PickupClassName=".
Note: this is how I've always done it but it hasn't worked for me since the recent update. I feel I should reinstall KF just to make sure it isn't because of all my modding that messed up the update.
Also note: having serverperks and weapon shop mutator running at the same time will most likely cause conflicts as they both modify the trader menu.
Cheers
...
Only question now is...> Did you make the video<......
:3