Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
To add custom weapons to the trader, follow suit with the rest of the Trader Inventory.
TraderInventory=#:Package.WeaponPickupLine
[# will determine under which perk to list the weapon in]
To find the weapon pickup line, I usually look in the weapon's .upl file and copy what's after "PickupClassName=".
Note: this is how I've always done it but it hasn't worked for me since the recent update. I feel I should reinstall KF just to make sure it isn't because of all my modding that messed up the update.
Also note: having serverperks and weapon shop mutator running at the same time will most likely cause conflicts as they both modify the trader menu.
Cheers
...
Only question now is...> Did you make the video<......
:3