ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Export this new low-poly model as a .smd file with a different name. If your regular model was called "c_model.smd", then name your new lod something like "c_model_lod1.smd".
Finally, add the following lines to your QC and compile:
Note that the number 10 can be changed. This value represents units per pixel. Basically the larger this number, the further away the model has to be in-game for the default model to swap into the lod version. Read more here.
You can also have multiple lods: Just make various low-polygon versions of your model (each model being lower in polys than the previous), and add more lines to your QC file like such:
How do you apply Jiggle bones to your Model?
I did it on your Sample Model but it gave me an error in the
GUIStudioMDL.