Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
-25% fire rate
-50% clip size (6)
75% more accurate
-50% fire rate
-50% clip size
stealth reload penalty of a longer animation
Because i want this to be a six-shooter.
+15% damage per hit
-50% clip size
АВАПЫАВПАЫПРАЫП
if it's 30% more, this would be underpowered, but if it's just a straight 30 more damage, I'm fine
-20% more damage
-Able to headshot
-Hitting players below 50% health Marks them for death
Cons
-50% less clip size
-60% reload speed
-No random crits
+reloads entire clip at once
-+20% bullet vulnerability
-20% slower firing speed
alt-fire to fan hammer once, shooting faster at the cost of accuracy
essentially the revolver from csgo, but it looks cooler
by the way, isn't the default clip size already...oh wait, this is a secondary, isn't it?