ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
-25% fire rate
-50% clip size (6)
75% more accurate
-50% fire rate
-50% clip size
stealth reload penalty of a longer animation
Because i want this to be a six-shooter.
+15% damage per hit
-50% clip size
АВАПЫАВПАЫПРАЫП
if it's 30% more, this would be underpowered, but if it's just a straight 30 more damage, I'm fine
-20% more damage
-Able to headshot
-Hitting players below 50% health Marks them for death
Cons
-50% less clip size
-60% reload speed
-No random crits
+reloads entire clip at once
-+20% bullet vulnerability
-20% slower firing speed
alt-fire to fan hammer once, shooting faster at the cost of accuracy
essentially the revolver from csgo, but it looks cooler
by the way, isn't the default clip size already...oh wait, this is a secondary, isn't it?