Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
-25% fire rate
-50% clip size (6)
75% more accurate
-50% fire rate
-50% clip size
stealth reload penalty of a longer animation
Because i want this to be a six-shooter.
+15% damage per hit
-50% clip size
АВАПЫАВПАЫПРАЫП
if it's 30% more, this would be underpowered, but if it's just a straight 30 more damage, I'm fine
-20% more damage
-Able to headshot
-Hitting players below 50% health Marks them for death
Cons
-50% less clip size
-60% reload speed
-No random crits
+reloads entire clip at once
-+20% bullet vulnerability
-20% slower firing speed
alt-fire to fan hammer once, shooting faster at the cost of accuracy
essentially the revolver from csgo, but it looks cooler
by the way, isn't the default clip size already...oh wait, this is a secondary, isn't it?