Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
-25% fire rate
-50% clip size (6)
75% more accurate
-50% fire rate
-50% clip size
stealth reload penalty of a longer animation
Because i want this to be a six-shooter.
+15% damage per hit
-50% clip size
АВАПЫАВПАЫПРАЫП
if it's 30% more, this would be underpowered, but if it's just a straight 30 more damage, I'm fine
-20% more damage
-Able to headshot
-Hitting players below 50% health Marks them for death
Cons
-50% less clip size
-60% reload speed
-No random crits
+reloads entire clip at once
-+20% bullet vulnerability
-20% slower firing speed
alt-fire to fan hammer once, shooting faster at the cost of accuracy
essentially the revolver from csgo, but it looks cooler
by the way, isn't the default clip size already...oh wait, this is a secondary, isn't it?