Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
-25% fire rate
-50% clip size (6)
75% more accurate
-50% fire rate
-50% clip size
stealth reload penalty of a longer animation
Because i want this to be a six-shooter.
+15% damage per hit
-50% clip size
АВАПЫАВПАЫПРАЫП
if it's 30% more, this would be underpowered, but if it's just a straight 30 more damage, I'm fine
-20% more damage
-Able to headshot
-Hitting players below 50% health Marks them for death
Cons
-50% less clip size
-60% reload speed
-No random crits
+reloads entire clip at once
-+20% bullet vulnerability
-20% slower firing speed
alt-fire to fan hammer once, shooting faster at the cost of accuracy
essentially the revolver from csgo, but it looks cooler
by the way, isn't the default clip size already...oh wait, this is a secondary, isn't it?