Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
[14:03:09][eventtarget.cpp:1464]: Undefined event target: gwen_global_target_drone, location: file: events/gwen_drone_spawning_civic.txt line: 184
[14:03:09][effect_impl.cpp:3204]: can't calculate location from this scope. Target = event_target:gwen_drone_planet. file: events/gwen_drone_spawning_civic.txt line: 189
[14:03:09][trigger_impl.cpp:790]: Script Error: Invalid context switch[leader], file: common/edicts/cold_blood_edicts.txt line: 16, Scope:
[14:03:09][trigger_impl.cpp:791]: type=planet
id=1567
random={ 0 3278214020 }
Could you look into this? I really love your mod and don't want to play without it, but after the ninth or so CTD I get slightly miffed...
initial = no
randomized = no
and my new error checker, CWTOOLS wouldn't be able to notify me of such a giatn derp. thank you