Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
[14:03:09][eventtarget.cpp:1464]: Undefined event target: gwen_global_target_drone, location: file: events/gwen_drone_spawning_civic.txt line: 184
[14:03:09][effect_impl.cpp:3204]: can't calculate location from this scope. Target = event_target:gwen_drone_planet. file: events/gwen_drone_spawning_civic.txt line: 189
[14:03:09][trigger_impl.cpp:790]: Script Error: Invalid context switch[leader], file: common/edicts/cold_blood_edicts.txt line: 16, Scope:
[14:03:09][trigger_impl.cpp:791]: type=planet
id=1567
random={ 0 3278214020 }
Could you look into this? I really love your mod and don't want to play without it, but after the ninth or so CTD I get slightly miffed...
initial = no
randomized = no
and my new error checker, CWTOOLS wouldn't be able to notify me of such a giatn derp. thank you