Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
[14:03:09][eventtarget.cpp:1464]: Undefined event target: gwen_global_target_drone, location: file: events/gwen_drone_spawning_civic.txt line: 184
[14:03:09][effect_impl.cpp:3204]: can't calculate location from this scope. Target = event_target:gwen_drone_planet. file: events/gwen_drone_spawning_civic.txt line: 189
[14:03:09][trigger_impl.cpp:790]: Script Error: Invalid context switch[leader], file: common/edicts/cold_blood_edicts.txt line: 16, Scope:
[14:03:09][trigger_impl.cpp:791]: type=planet
id=1567
random={ 0 3278214020 }
Could you look into this? I really love your mod and don't want to play without it, but after the ninth or so CTD I get slightly miffed...
initial = no
randomized = no
and my new error checker, CWTOOLS wouldn't be able to notify me of such a giatn derp. thank you