Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
[14:03:09][eventtarget.cpp:1464]: Undefined event target: gwen_global_target_drone, location: file: events/gwen_drone_spawning_civic.txt line: 184
[14:03:09][effect_impl.cpp:3204]: can't calculate location from this scope. Target = event_target:gwen_drone_planet. file: events/gwen_drone_spawning_civic.txt line: 189
[14:03:09][trigger_impl.cpp:790]: Script Error: Invalid context switch[leader], file: common/edicts/cold_blood_edicts.txt line: 16, Scope:
[14:03:09][trigger_impl.cpp:791]: type=planet
id=1567
random={ 0 3278214020 }
Could you look into this? I really love your mod and don't want to play without it, but after the ninth or so CTD I get slightly miffed...
initial = no
randomized = no
and my new error checker, CWTOOLS wouldn't be able to notify me of such a giatn derp. thank you