Cài đặt Steam
Đăng nhập
|
Ngôn ngữ
简体中文 (Hán giản thể)
繁體中文 (Hán phồn thể)
日本語 (Nhật)
한국어 (Hàn Quốc)
ไทย (Thái)
Български (Bungari)
Čeština (CH Séc)
Dansk (Đan Mạch)
Deutsch (Đức)
English (Anh)
Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
Ελληνικά (Hy Lạp)
Français (Pháp)
Italiano (Ý)
Bahasa Indonesia (tiếng Indonesia)
Magyar (Hungary)
Nederlands (Hà Lan)
Norsk (Na Uy)
Polski (Ba Lan)
Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
Română (Rumani)
Русский (Nga)
Suomi (Phần Lan)
Svenska (Thụy Điển)
Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
Українська (Ukraine)
Báo cáo lỗi dịch thuật
[14:03:09][eventtarget.cpp:1464]: Undefined event target: gwen_global_target_drone, location: file: events/gwen_drone_spawning_civic.txt line: 184
[14:03:09][effect_impl.cpp:3204]: can't calculate location from this scope. Target = event_target:gwen_drone_planet. file: events/gwen_drone_spawning_civic.txt line: 189
[14:03:09][trigger_impl.cpp:790]: Script Error: Invalid context switch[leader], file: common/edicts/cold_blood_edicts.txt line: 16, Scope:
[14:03:09][trigger_impl.cpp:791]: type=planet
id=1567
random={ 0 3278214020 }
Could you look into this? I really love your mod and don't want to play without it, but after the ninth or so CTD I get slightly miffed...
initial = no
randomized = no
and my new error checker, CWTOOLS wouldn't be able to notify me of such a giatn derp. thank you