Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
I second this one!
Number 2, Combat Extended Fast Track is compatible with Red Horse mods, including this Rimmu-Nation mod more than the original Combat Extended since the authors of Fast Track are actively seeking to patch out CE for third party mods
@Ree - Not sure about this version my friend, it'll cause incompatibilities with most of my faction mods so unfortunately I may have to skip this suggestion. All of that involves the weapon tags and I know the factions I've made along with others like SCP factions that aren't my mods rely on the weapons I've made here
Desert tech mdr: You can change between 556 and 308 barrels so I think that would be handy for rimworld like ooops no more 556 time to change barrels and shoot some 308.
Second a non bubba'd sks. A weapon That is cheap cost effective and really fits the theme of the game. I'm seeing it used early as a starter weapon and then rotated to more of a dmr rifle as we make AR's and such.