Instale o Steam
iniciar sessão
|
idioma
简体中文 (Chinês simplificado)
繁體中文 (Chinês tradicional)
日本語 (Japonês)
한국어 (Coreano)
ไทย (Tailandês)
Български (Búlgaro)
Čeština (Tcheco)
Dansk (Dinamarquês)
Deutsch (Alemão)
English (Inglês)
Español-España (Espanhol — Espanha)
Español-Latinoamérica (Espanhol — América Latina)
Ελληνικά (Grego)
Français (Francês)
Italiano (Italiano)
Bahasa Indonesia (Indonésio)
Magyar (Húngaro)
Nederlands (Holandês)
Norsk (Norueguês)
Polski (Polonês)
Português (Portugal)
Română (Romeno)
Русский (Russo)
Suomi (Finlandês)
Svenska (Sueco)
Türkçe (Turco)
Tiếng Việt (Vietnamita)
Українська (Ucraniano)
Relatar um problema com a tradução
1. unknown - lua/weapons/weapon_sans.lua:1238
1. GetPos - [C]:-1
2. unknown - lua/entities/ent_glitchtale_bone_throw.lua:30
1. GetPos - [C]:-1
2. unknown - lua/entities/ent_glitchtale_bone_throw.lua:30
1. EnableGravity - [C]:-1
2. unknown - lua/entities/ent_glitchtale_upbones.lua:33
3. Spawn - [C]:-1
4. unknown - lua/weapons/weapon_sans.lua:1275
1. EnableGravity - [C]:-1
2. unknown - lua/entities/ent_glitchtale_upbones.lua:33
3. Spawn - [C]:-1
4. unknown - lua/weapons/weapon_sans.lua:1316
EDIT: Nevermind, found the issue. The issue is with INPC. For some reason, "Enable No Friendly Fire" (which is on by default) causes the Bones not to damage them. (using anything else works just fine though)