Instalar Steam
iniciar sesión
|
idioma
简体中文 (Chino simplificado)
繁體中文 (Chino tradicional)
日本語 (Japonés)
한국어 (Coreano)
ไทย (Tailandés)
български (Búlgaro)
Čeština (Checo)
Dansk (Danés)
Deutsch (Alemán)
English (Inglés)
Español - España
Ελληνικά (Griego)
Français (Francés)
Italiano
Bahasa Indonesia (indonesio)
Magyar (Húngaro)
Nederlands (Holandés)
Norsk (Noruego)
Polski (Polaco)
Português (Portugués de Portugal)
Português - Brasil (Portugués - Brasil)
Română (Rumano)
Русский (Ruso)
Suomi (Finés)
Svenska (Sueco)
Türkçe (Turco)
Tiếng Việt (Vietnamita)
Українська (Ucraniano)
Informar de un error de traducción
1. unknown - lua/weapons/weapon_sans.lua:1238
1. GetPos - [C]:-1
2. unknown - lua/entities/ent_glitchtale_bone_throw.lua:30
1. GetPos - [C]:-1
2. unknown - lua/entities/ent_glitchtale_bone_throw.lua:30
1. EnableGravity - [C]:-1
2. unknown - lua/entities/ent_glitchtale_upbones.lua:33
3. Spawn - [C]:-1
4. unknown - lua/weapons/weapon_sans.lua:1275
1. EnableGravity - [C]:-1
2. unknown - lua/entities/ent_glitchtale_upbones.lua:33
3. Spawn - [C]:-1
4. unknown - lua/weapons/weapon_sans.lua:1316
EDIT: Nevermind, found the issue. The issue is with INPC. For some reason, "Enable No Friendly Fire" (which is on by default) causes the Bones not to damage them. (using anything else works just fine though)