Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
The normals are inverted on some of the planks
A one way gap in middle
I also have the same point too my pc lags a bit in some areas and it wasn't to bad to run at all in previous versions.
We're always looking to optimize the performance. However, we need to know where the fps drops happen in order to take effective actions. Can you provide screenshots where you have performance issues? That'd be great!
Nevermind the performance is great it's just playing with bots will performance drop as they use CPU resources however they seem to know the wallbang window from top mid to A and able to get you everytime when you cross it here is a dropbox link:
{LINK USUNIĘTY}https://www.dropbox.com/s/x63af693ttkq041/Screenshot%20%28113%29.png?dl=0