Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I suggest checking out this document
https://www.reddit.com/r/xcom2mods/wiki/mod_troubleshooting?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf
Especially the point of refreshing the config and using the alternate mod launcher.
1) saberstaffs can’t be thrown but offer a 10/15/20% bonus chance to deflect/reflect.
Dual sabers will trigger a second strike per attack if the the first one did not kill the target already.
2) accuracy of force powers will get better with higher rank. It depends on the jedis psi offense and the targets will
3) should be working with single and dual wield lightsabers. Doesn’t work with regular melee weapons or saberstaffs
4) without any buffs from lightsaber upgrades or saberstaff the chance is 75% on the first deflect in that turn and 25% for the second. With reflect its 100/50%.
5) should work. It’s like overwatch just that it triggers a jumping melee attack instead of a shot.