Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
crit causes bleeding for 2 seconds
on hit: 3 second firing delay (it gets stuck in target)
Crits when falling.
Negative:
No random crits.
(The crits probably have to enable after a certain hieght so sniper won't just jump and get a crit)
Mm i guess you're right. But the weapon for some reason reminded me of some guy in a movie crafting a weapon out of a stick, and jumping on someone and killing them.
(if that makes sense).
+25% More Damage
Cause bleed (6/sec) when makes critics, (4/sec minicritics)
-15% Reloading..
+10% Knockback.
+15% Lower Speed When Aiming.
cons: -20% movement speed, +10% damage from ranged sources while active
so advantage versus other melee (eg, stabbing spies), but countered by moving back and firing shots