ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
crit causes bleeding for 2 seconds
on hit: 3 second firing delay (it gets stuck in target)
Crits when falling.
Negative:
No random crits.
(The crits probably have to enable after a certain hieght so sniper won't just jump and get a crit)
Mm i guess you're right. But the weapon for some reason reminded me of some guy in a movie crafting a weapon out of a stick, and jumping on someone and killing them.
(if that makes sense).
+25% More Damage
Cause bleed (6/sec) when makes critics, (4/sec minicritics)
-15% Reloading..
+10% Knockback.
+15% Lower Speed When Aiming.
cons: -20% movement speed, +10% damage from ranged sources while active
so advantage versus other melee (eg, stabbing spies), but countered by moving back and firing shots