Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
How abouttt....
Cons
25% fire damage vulnerability
and/or
5% slower move speed on wearer
and/or
10% melee damage vulnerability
Pros
+20% bullet damage resistance
and/or
+50 health on wearer
and/or
+15% explosive damage resistance
I put and/or as sort of a mix and match kind of deal. Idk.
40% bullet resistance - the amount of resistance decreases on hit.
This should be used as a secondary so that means shooting with a minigun is a little bit less usefull
+50% bullet damage resistance on wearer
+25% critical damage resistance on wearer
+100% afterburn duration on wearer
-10% slower move speed on wearer
I thought about making 30% damage resistance from ANY source OR Crit and Mici-Crit immunity, +20% afterburn duration, -20% movement speed. Even so, we can do that if it protects you against any type of damage.