Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
How abouttt....
Cons
25% fire damage vulnerability
and/or
5% slower move speed on wearer
and/or
10% melee damage vulnerability
Pros
+20% bullet damage resistance
and/or
+50 health on wearer
and/or
+15% explosive damage resistance
I put and/or as sort of a mix and match kind of deal. Idk.
40% bullet resistance - the amount of resistance decreases on hit.
This should be used as a secondary so that means shooting with a minigun is a little bit less usefull
+50% bullet damage resistance on wearer
+25% critical damage resistance on wearer
+100% afterburn duration on wearer
-10% slower move speed on wearer
I thought about making 30% damage resistance from ANY source OR Crit and Mici-Crit immunity, +20% afterburn duration, -20% movement speed. Even so, we can do that if it protects you against any type of damage.