ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
How abouttt....
Cons
25% fire damage vulnerability
and/or
5% slower move speed on wearer
and/or
10% melee damage vulnerability
Pros
+20% bullet damage resistance
and/or
+50 health on wearer
and/or
+15% explosive damage resistance
I put and/or as sort of a mix and match kind of deal. Idk.
40% bullet resistance - the amount of resistance decreases on hit.
This should be used as a secondary so that means shooting with a minigun is a little bit less usefull
+50% bullet damage resistance on wearer
+25% critical damage resistance on wearer
+100% afterburn duration on wearer
-10% slower move speed on wearer
I thought about making 30% damage resistance from ANY source OR Crit and Mici-Crit immunity, +20% afterburn duration, -20% movement speed. Even so, we can do that if it protects you against any type of damage.